4x4 pogon
u našim komercijalnim vozilima.
Robustan i svestran: Pogon na sva četiri točka dostupan za Sprinter i Vito.

Prednosti pogona na sva četiri točka

​Pogon na sva četiri točka – više vuče, više kontrole, više suvereniteta.

Stalni pogon na sva četiri točka, dostupan za Sprinter i Vito, ravnomerno raspoređuje pogonsku snagu na sva četiri točka i obezbeđuje optimalno prianjanje i stabilnost vožnje u svakoj situaciji - otkrijte prednosti ovog sistema za Vaše bolje iskustvo vožnje.


Poboljšana vuča tokom vožnje.


Pogon na sva četiri točka obezbeđuje bolje prianjanje točkova na tlo, što je posebno važno na klizavim ili rastresitim površinama poput snega, leda ili šljunka.

Poboljšana stabilnost i pametna prilagodljivost za vrhunsku vožnju.

Raspodela pogonske snage na sva četiri točka značajno poboljšava stabilnost vozila na zahtevnim površinama. Istovremeno, stalni pogon na sva četiri točka sa obrtnim momentom po potrebi se automatski prilagođava uslovima vožnje u milisekundama, uvek nudeći najbolje prianjanje.

Proširene mogućnosti primene za zahtevne manevre vožnje.


Pogon na sva četiri točka nudi dodatnu vučnu snagu, što ga čini idealnim za vožnju prikolice, vožnju uzbrdo i ubrzanje.

Sprinter 4x4

Sprinter 4x4 sa obrtnim momentom po potrebi.

Savladajte strme uspone, putovanja po rastresitom ili klizavom terenu i izazovne uslove na putu: pogon na sva četiri točka raspoređuje pogonsku snagu na prednju i zadnju osovinu po potrebi. Ukoliko je neizbežno preupravljanje ili podupravljanje, on se aktivira stabilizirajući vozilo. U planinskim predelima, teška vozila posebno imaju koristi od veće kontrole prilikom kretanja i manevrisanja. Pošto pogon na sva četiri točka takođe povećava klirens od tla i dubinu gaza, može se voziti i po strmijim usponima i uglovima udara vetra. Ovo je prednost, posebno na neasfaltiranim putevima i na gradilištima.


Vito 4x4

Vito sa stalnim pogonom na sva četiri točka 4x4.

Bolje prianjanje u teškim uslovima na putu: Na klizavim površinama, točkovi sa nedovoljnim prianjanjem mogu se kočiti pomoću elektronskog sistema za kontrolu vuče 4ETS. Istovremeno, obrtni moment se prenosi na točkove sa dobrim prianjanjem. Snaga se raspoređuje na prednju i zadnju osovinu u odnosu 45:55. Pošto se visina vozila gotovo ne menja zbog pogona na sva četiri točka, mogućnost podzemnog parkinga vozila je i dalje obezbeđena.